Faq

Hieronder vindt u de meestgestelde vragen over ons vakantiepark. Staat uw vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op.

Auto

Mag ik mijn auto bij de bungalow parkeren?

Ja, per bungalow mag er 1 auto bij de bungalow geparkeerd worden. Wanneer u met met meerdere autos bent, kunt u deze op de centrale parkeerplaats parkeren.

Kan ik mijn elektrische auto laden?

Ja, wij hebben laadpalen op de algemene parkeerplaats waar u met uw eigen tankpas uw auto kan opladen.

Accommodatie

Hoe laat mag ik mijn accommodatie in?

U mag vanaf 15.00 uur in uw bungalow. Wel is het mogelijk vanaf 12.00 uur in te checken en alvast gebruik te maken van de faciliteiten op het park, zoals het zwembad. 
Op de dag van vertrek vragen wij u uw bungalow voor 10.00 uur te verlaten. Uiteraard mag u daarna nog gebruik maken van de faciliteiten van het park. 

Kan ik een accommodatie boeken met een voorkeursnummer?

Ja, dit kan. Wanneer u reserveert via onze Zoek-en-Boek functie op de website kunt u tijdens het boeken via de plattegrond een voorkeurswoning kiezen. De kosten hiervoor bedragen € 25,00.

Mag mijn huisdier mee op vakantie?

Ja, er zijn een aantal bungalows waarin huisdieren (maximaal 2) zijn toegestaan. De extra kosten hiervoor bedragen € 30,00 per huisdier per weekend/midweek of week. 
Huisdieren vermelden wij altijd apart op uw reserveringsbevesting.

De huisdieren moeten op het park altijd zijn aangelijnd en mogen alleen buiten het park worden uitgelaten. 

Welk inventaris is in mijn bungalow te vinden ?

In alle bungalows is koffiezetter (filterzakjes) en waterkoker aanwezig. Daarnaast hebben wij voldoende inventaris voor de grote van de bungalow. Het kan zijn dat het inventaris afwijkt van de onderstaande lijsten omdat een aantal bungalows in particulier bezit is.  

Inventarislijst bungalow 4-persoons

Inventarislijst bungalow 6-persoons

Inventarislijst bungalow 8-persoons

Inventarislijst groepsaccommodatie de Korhoen

Inventarislijst groepsaccommodatie het Twentse Hoes. 

Welk koffiezetapparaat zit er in mijn bungalow?

Al onze bungalows beschikken over een filterkoffiezetapparaat, met filterzakjes nr 4. 

Wat moet ik doen als ik een (schoonmaak) klacht heb?

Is er iets niet naar wens? Meldt u dit dan direct bij de receptie. (De openingstijden van de receptie staan in het welkomstboekje en de app.)

Heeft u gegronde klachten over de schoonmaak van uw bungalow, dan dient u dit op de dag van aankomst direct te melden bij de receptie. Wij sturen dan iemand langs om uw klacht in behandeling te nemen en te onderzoeken of deze gegrond is. Waar nodig wordt er schoongemaakt. 

Ga niet zelf schoonmaken, in dat geval is het voor ons namelijk niet meer mogelijk om na te gaan of uw klacht gegrond is en kunnen wij uw klacht niet in behandeling nemen.

Ook schoonmaakklachten die later in het verblijf of achteraf worden gemeld, kunnen wij helaas niet in behandeling nemen.

Heeft u grote klachten van een andere aard, ook dan vernemen wij dit graag op de dag van aankomst. Komt u later op de avond aan/ na sluitingstijd van de receptie dan ontvangen wij u klacht graag uiterlijk de volgende dag voor 12.00 uur.

Klachten/meldingen van technische aard, kunt u tijdens uw verblijf doorgeven bij de receptie zodat dit doorgezet wordt naar de technische dienst.

Wat is de minimale leeftijd om een bungalow te reserveren?

De minimale leeftijd om een bungalow te reserveren is 21 jaar. Aan groepen jongeren, verhuren wij geen bungalows.

Wat wordt van ons verwacht bij het verlaten van de bungalow?

Wij verwachten dat u:

  • De woning bezemschoon achterlaat
  • Persoonlijke eigendommen weer meeneemt
  • Afval deponeert in de daarvoor bestemde containers
  • De vaat afgewassen en gedroogt in de kasten staat
  • Het beddengoed afhaalt
  • De sleutel afgeeft bij de receptie of  de daarvoor bestemde sleutelbus

Parkinformatie

Waarmee kan ik op het park betalen?

U kunt bij ons contant of per pin betalen. U kunt helaas niet met creditcard betalen. 

Kan ik ook een pakketje laten bezorgen op het park?

Wij adviseren om uw pakket te laten bezorgen bij een afhaalpunt in de buurt. Wij nemen namelijk op onze receptie geen pakketten aan.

Wanneer is er een recreatieteam op het park aanwezig?

In de meivakantie,  de zomervakantie, herfstvakantie. Voor actuele informatie: bekijk de recreatiepagina.

Hoe zit het met vuurwerkgebruik tijdens oud en nieuw?

Om er voor te zorgen dat oud- en nieuw een feest is voor iedereen, verzoeken wij onze gasten vriendelijk om vuurwerk in de daarvoor bestemde zones af te steken. Daarnaast hanteren wij de landelijke regels betreffende het afsteken van vuurwerk. 

Is er Wifi op het park?

Ja, er is gratis wifi in de bungalows. Ook bij de horeca en op de receptie is er een gratis wifi-netwerk te gebruiken.

Ik ben op zoek naar tijdelijke woonruimte. Kan dit ook bij jullie?

Ja, behalve in de maanden juli en augustus. Wij verhuren ook aan particulieren die door bijvoorbeeld verhuizing tussen twee woningen inzitten. Klik hier voor meer informatie. 

Op jullie site staat dat jullie op zondag gesloten zijn, is dan alles dicht?

Ja, onze faciliteiten zoals de receptie, zwembad en de horeca zijn gesloten. Voor noodgevallen is wel altijd de parkbeheerder bereikbaar.

Boeken

Kan ik mijn boeking kosteloos annuleren?

Nee, dit kan niet. Wij hanteren bij annulering altijd de voorwaarden van brancheorganisatie Recron. Klik hier voor deze voorwaarden. 

Wanneer krijg ik mijn borg retour?

U krijgt uw borg maximaal twee weken na uw vertrekdag terug gestort op uw rekening. 

Welke extra kosten betaal ik nog bij een reservering?

Wij rekenen alleen extra kosten voor het bedlinnen a € 11 per persoon. (wanneer uw een basic bungalow type Watersnip of Houtduif boekt is dit optioneel bij te boeken) 
Overige kosten, zoals eindschoonmaak, toeristenbelasting, reserveringskosten en zwembadtoegang zijn al bij de prijs inbegrepen. Een uitzondering hierop is het type Basicbungalow. U kunt bij dit type ervoor kiezen om wel of niet de eindschoonmaak erbij te boeken. Dit zal dus altijd apart vermeld staan.

Kan ik ook een extra nacht bijboeken?

Ja, in sommige gevallen is het mogelijk om af te wijken van de aankomst en vertrekdagen (maandag en vrijdag.) Belt u voor meer informatie naar onze receptionistes: 0546 579865

Wanneer krijg ik mijn reserveringsbevestiging?

Bij online reserveren ontvangt u een mail ter bevestiging van uw aanvraag. Daarnaast ontvangt u binnen 48 uur een definitieve reserveringsbevestiging per mail. Let op: het komt soms voor dat deze in de ongewenste mail of spam box terecht komt . Bij deze dus onze tip om deze inboxen te controleren.

Kan ik een accommodatie boeken met een voorkeursnummer?

Ja, dit kan. Wanneer u reserveert via onze Zoek-en-Boek functie op de website kunt u tijdens het boeken via de plattegrond een voorkeurswoning kiezen. De kosten hiervoor bedragen € 25,00.

Worden er voorkeurskosten gerekend?

Ja, wanneer u een specifieke bungalow wilt boeken hanteren wij voorkeurskosten á € 25,00. Dit bedrag geldt ook wanneer u bijvoorbeeld meerdere bungalows naast elkaar wilt boeken. Wanneer u reserveert via onze Zoek-en-Boek functie op de website kunt u tijdens het boeken via de plattegrond een voorkeurswoning kiezen.